Agco-brands på hver side af vejen

Ved Heden Maskinforretnings åbent hus i weekenden præsenteredes et nyt udstillingslokale som et led i den overordnede Agco-strategi.

For godt to år siden præsenterede Agcos koncernledelse den såkaldte »Route 66«-strategi, hvor den verdensomspændende landbrugsmaskinkoncerns brands skulle være synligt adskilt i forhandlerleddet.Den beslutning kan nu også ses i det danske landskab. Nogle Agco-centre har således valgt at markedsføre Massey Ferguson og Fendt fra hver sin afdeling. Det er blandt andet sket på Lolland og i Nordjylland.Hos det fynske Agco-center, Heden Maskinforretning, har løsningen været at placere de to brands på hver deres matrikelnummer på begge sider af Damtoften – vejen, der nærmest går lige igennem den store midtfynske virksomhed.

Vil du læse mere?

Prøv 30 dage for 30 kr.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også