For godt to år siden præsenterede Agcos koncernledelse den såkaldte »Route 66«-strategi, hvor den verdensomspændende landbrugsmaskinkoncerns brands skulle være synligt adskilt i forhandlerleddet.Den beslutning kan nu også ses i det danske landskab. Nogle Agco-centre har således valgt at markedsføre Massey Ferguson og Fendt fra hver sin afdeling. Det er blandt andet sket på Lolland og i Nordjylland.Hos det fynske Agco-center, Heden Maskinforretning, har løsningen været at placere de to brands på hver deres matrikelnummer på begge sider af Damtoften – vejen, der nærmest går lige igennem den store midtfynske virksomhed.

Vil du læse mere?

Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.

Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.

Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen

Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.

Allerede abonnent? Log ind her

Få ubegrænset adgang med abonnement

Maskiner