Rullende servicevogne giver tilfredse kunder
Ved at sætte hjul under forretningen har Semler Agro skabt en markant stigning i kundetilfredsheden i 2017 på over tyve procent. Og de positive tendenser ser ud til at fortsætte i 2018.

Det er lige her, Semler Agros nye strategi har sin tyngde. Ude hos kunderne med veluddannede medarbejdere og velekviperede servicevogne, når kundernes udstyr skal serviceres. Ifølge Semler Agros egen kundeundersøgelse stiger tilfredsheden med dette koncept. Foto: Bøje Østerlund
- Fokus på at være tæt på kunderne er nøglen til fremgangen, forklarer CEO hos Semler Agro, Morten Buus.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her