Grisk eller innovativ
TO AF LANDETS fremmeste medier, Ritzau og Danmarks Radio, havde i går også lugtet lunten om, at priserne på mejeriprodukter er stigende. Det har vi andre godt nok vidst og skrevet længe. Men fint nok, at de to medier nu også er lidt med ....
TO AF LANDETS fremmeste medier, Ritzau og Danmarks Radio, havde i går også lugtet lunten om, at priserne på mejeriprodukter er stigende. Det har vi andre godt nok vidst og skrevet længe. Men fint nok, at de to medier nu også er lidt med. »Sjovt« nok blev det – i hvert fald i overskriftsform – problematiseret hos DR, at mælkeproducenterne har gang i hjulene for tiden. Hos DR blev de stigende priser således til overskriften: »Smørpriser sætter rekord: Forbrugerne får regningen«.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her