Grisk eller innovativ

TO AF LANDETS fremmeste medier, Ritzau og Danmarks Radio, havde i går også lugtet lunten om, at priserne på mejeriprodukter er stigende. Det har vi andre godt nok vidst og skrevet længe. Men fint nok, at de to medier nu også er lidt med ....

TO AF LANDETS fremmeste medier, Ritzau og Danmarks Radio, havde i går også lugtet lunten om, at priserne på mejeriprodukter er stigende. Det har vi andre godt nok vidst og skrevet længe. Men fint nok, at de to medier nu også er lidt med. »Sjovt« nok blev det – i hvert fald i overskriftsform – problematiseret hos DR, at mælkeproducenterne har gang i hjulene for tiden. Hos DR blev de stigende priser således til overskriften: »Smørpriser sætter rekord: Forbrugerne får regningen«.

Vil du læse mere?

Prøv 30 dage for 30 kr.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også