Farmbrellas 26-årige udviklingschef lægger fokus på næste generation: - Det er de unge, der tegner landbrugets fremtid
Efter Bæredygtigt Landbrug købte det konkursramte Farmbrella, blev 26-årige Frederik Petersen hyret som udviklingschef for netværk, uddannelse og kompetenceudvikling i det nye Farmbrella. Han satser på at skabe et nyt Farmbrella, hvor særligt fremtidens landmænd kan skabe et netværk og få rådgivning, der forener moderne virksomhedsledelse med fremtidens ønsker for landbruget.

26-årige Frederik Petersen er udviklingschef i det nye Farmbrella. Han vil satse fuldt ud på netværk og kompetencer for de unge landmænd. Fotos: Victor Juul Grønbæk
I november sidste år blev den daværende ag-tech-virksomhed og vidensdelingsplatform Farmbrella taget under konkursbehandling, da det ikke lykkedes virksomheden at opnå den ønskede vækst og økonomiske afkast.
Farmbrellas skæbne lå for daværende i det uvisse, men Bæredygtigt Landbrug købte en del aktiver i Farmbrella og kører det nu videre i ny form.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her