Solid efterspørgsel skaber fremgang i bøfafdelingen: Indtjening og notering følges ad
En stærk salgsindsats med forbrugerne i fokus og lavt udbud af slagtedyr betyder høj afregning til de danske landmænd. Derfor øger Danish Crown Beef i første halvår omsætningen med 30 procent.

Markedet for oksekød har i første halvår af 2021/22 været nærmest rødglødende. Foto: Christian Carus
Burger Boost og hjerter fra det statslige dyrevelfærdsmærke har skabt to salgssucceser for Danish Crown Beef. Sagt med andre ord er det eksempler på, hvordan et fokuseret og strategisk arbejde med at møde forbrugernes behov skaber plads til varer fra Danish Crown i køledisken.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her