Deling af data skaber værdi
Data, der registreres i DMS, kan beregnes til nøgletal, som både kan anvendes på egen bedrift og deles med slagtekalveproducent.

Ifølge specialkonsulent Nina Kloster, Seges Innovation, anerkender flere og flere det vigtige samarbejde, der er imellem slagtekalveproducenten og mælkeproducenten. Arkivfoto: Morten Ipsen
Nina Kloster, specialkonsulent, Seges Innovation, gav på Kalvens Dag en indflyvning i den digitale løsning, DMS, og hvilke værktøjer, der er er gode at bruge til kalveopdrættet.
- DMS kan alt muligt forskelligt, og i dag har vi plukket det ud, der er lige spot til kalve, sagde hun og pegede på, at hvad der er interessant for den enkelte, afhænger af, hvem man er, og hvor man er henne.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her