ALDI ER PÅ vej ud af Danmark. Supermarkedskæden slog aldrig an her i landet. Måske skyldes det, at kædens yoghurt opleves lidt for syntetisk til danskernes smag. Eller at rodekasser med haveartikler, sneskrabere, sommerhatte og neonfarvede løbe- og cykelshorts ikke passer til danskernes temperament. Måske er det hele en tand for billigt i sit udtryk. Måske har danskerne aldrig rigtigt vidst, hvor de havde Aldi. Og så er de gået andre steder hen.

Vil du læse mere?

Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.

Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.

Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen

Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.

Allerede abonnent? Log ind her

Få ubegrænset adgang med abonnement