Maskinhandler genudnævnt som master-forhandler
Yding Smedie & Maskiner blev for kort tid siden udnævnt som Case IH master-forhandler 2022. Maskinforretningen har gennem årene været blandt de faste maskinudstillere i forbindelse med dyrskuet i Horsens.

Christina og Jeppe Rasmussen, Yding Smedie & Maskiner, flankeret af Case IHs team. Service Zone Manager Per Pedersen , tv, Network Development Manager Lars Borg, th og distriktschef Rasmus Buhl, yderst til højre.
For få uger siden blev Yding Smedie & Maskiner officielt genudnævnt som Case IH master-forhandler 2022. Det skete i virksomheden med deltagelse af repræsentanter fra Case IH, der overrækker en plakette som det synlige bevis på titlen.
Yding Smedie & Maskiner har for anden gang i træk opnået den højest mulige status som master-forhandler. Der er i øjeblikket fem master-forhandlere i hele Europa. Yding Smedie & Maskiner er den eneste i Skandinavien. Hvert år gennemfører Case IH sit forhandlercertificeringsprogram Red Exellence, hvor områderne service, reservedele og salg kontrolleres og evalueres.
- På mandag springer champagnepropperne fra morgenstunden. Vi er stolte af vores medarbejdere, som fuldt ud fortjener denne anerkendelse, siger indehaver Jeppe Rasmussen, Yding Smedie & Maskiner.
- For os er Red Excellence et professionelt og gennemtænkt ledelsessystem, der kan understøtte kvalitet og standard. Vi så straks en række fordele i at arbejde med programmet. Medarbejderne havde allerede niveauet, så opgaven lå hovedsageligt i at få systematiseret og dokumenteret processerne, siger Jeppe Rasmussen.
Og det er ikke kun internt, at blåstemplingen styrker virksomheden.
- Hvis jeg var kunde, ville jeg da undersøge, om min forhandler har styr på tingene. Det synes vi, at vi har. Og det er ikke bare noget, vi siger. Vi har faktisk papir på det, siger Jeppe Rasmussen.
Undervejs har Yding Smedie & Maskiner haft et tæt samarbejde med Case IH, bl.a. i form af besøg af deres auditører, der løbende har tjekket faciliteter, processer og medarbejderkompetencer. Red Excellence-programmet består af mere end 100 spørgsmål inden for områderne salg, service og reservedele.
Programmet omfatter hele værdikæden og fokuserer på bl.a. de fysiske rammer, efteruddannelse af medarbejdere, markedsføring, værkstedets indretning, skiltning, markedsføring, strategi, KPI målinger og administrative processer.