Hvor sølle, Coop

IGEN OG IGEN lanceres der øko-kampagner, som tilsviner stort set alle danske fødevareproducenter. Flertallet må godt nok forstå, lyder det fra kampagnefolkene, at der ikke er tale om, at man vil genere nogen. Men det er præcis det, man gør. Her til oktober kører en såkaldt øktober-kampagne ....

IGEN OG IGEN lanceres der øko-kampagner, som tilsviner stort set alle danske fødevareproducenter. Flertallet må godt nok forstå, lyder det fra kampagnefolkene, at der ikke er tale om, at man vil genere nogen. Men det er præcis det, man gør. Her til oktober kører en såkaldt øktober-kampagne. I en hellig forening mellem Danmarks Naturfredningsforening, Økologisk Landsforening og detailkæden Coop.

Vil du læse mere?

Prøv 30 dage for 30 kr.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også