Knap 3.000 besøgte FarmerTech-messen

FarmerTech-messen i Herning har netop meddelt, at der i alt var 2.947 besøgende på messen.


2.947.

Så mange besøgende var der på FarmerTech i Herning i alt, viser optællingerne nu, hvor den 2 dage lange messe er slut.

Der var 1.336 tirsdag og 1.611 onsdag.

Hos de to foderstofselskaber DLG og Danish Agro er man godt tilfreds med udbyttet af standene på messen. Begge selskaber skal nu i gang med at evaluere messen, men er umiddelbart positive.

- Vi har haft et rigtigt godt besøg på vores stand begge dage. Lidt flere i dag end i går. De kunder, der har været, har været yderst interesserede, og vi har haft en rigtig god dialog med dem, der er kommet ind på standen. Så vi er kun positive på det område, fortæller Jeanett Lagesø, der er DLG’s marketingschef.

Hun tilføjer, at DLG har haft en messeavis ude med messetilbud, som blev sendt ud digitalt til kunderne, og som også lå på standen.

- Den har vi også haft et rigtigt godt salg på, fortæller Jeanett Lagesø, der dog ikke i går kunne sige konkret hvor meget, omsætningen er steget.

Ligeledes har der været pæn stor interesse for DLG’s kundeportal, hvor to mand på messen var beskæftiget hele tiden med at oprette nye kunder, m.v.

DLG havde tre stande i forlængelse af hinanden på messen.


Nytteværdi

Hos Danish Agro melder kommunikationsdirektør Søren Møgelvang Nielsen alt i alt om »en rigtig fin oplevelse« på FarmerTech.

- Af en førstegangsmesse at være er vi rigtig godt tilfredse. Der var en meget fin aktivitet på vores stand, som var placeret et sted, hvor der var godt med trafik. Samtidig kan vi konstatere, at vi havde en god kontakt med de besøgende, fortæller han.

Hvorvidt Danish Agro fik den nytteværdi af messen, som koncernen gik efter, skal nu vurderes internt i virksomheden, fortæller kommunikationschefen.

- Vi har både et kommercielt sigte med messen, et netværkssigte og mange andre forskellige parametre, vi vurderer messen efter.

Foruden Danish Agro selv kunne de besøgende møde datterselskaberne Vilomix, Nordic Seed, Hatting og Vilovet. Begge dage var der i alt 10-12 medarbejdere til stede på standene, vurderer kommunikationsdirektøren.

Da Søren Møgelvang Nielsen og Jeanette Lagesø udtalte sig i går eftermiddags, var messens samlede besøgstal endnu ikke kendt.


 


Læs også