Grossist-kæmpe: - Vi vil være landbrugets Amazon
Kramp Danmark forsyner landbrugets forhandlere med et sortiment på en kvart million forskellige produkter. Nu vil virksomheden satse stort ved at digitalisere markedet gennem handelsplatformen Maykers, som de håber kan blive det nye Zalando eller Amazon – bare for landbruget.

Den administrerende direktør for Kramp Danmark, Albertus Kloosterman, har skyhøje ambitioner for platformen Maykers, som skal være landbrugets »one-stop-shop« for alt fra reservedele til arbejdstøj med mere. Fotos: Daniel Barber
- Webshop-teknologi er fortid. Det nye er platformsteknologi. Vi vil gerne være »landbrugets Amazon«. Det er vores ambition.
Så klar er udmeldingen fra Albertus Kloosterman, der er administrerende direktør for Kramp Danmark, der ejer handelsplatformen Maykers.
Han tilføjer, at virksomheden på europæisk plan har flere tusinde forhandlere, som »ville være interesserede i denne mulighed«. Og i første omgang testes konceptet i Danmark:
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her