Når Case IH her i høsten kommer landet rundt med den nye Axial-Flow 8250-demomaskine, vil det være med en udfordring til friske mejetærskerpiloter og -ejere om en dyst i marken:

»Dig og din mejetærsker mod vores demopilot og Axial-Flow 8250 med AFS Harvest Command«.

Mere skånsom tærskning og deraf bedre kernekvalitet, enkel opbygning og lave vedligeholdelsesomkostninger er bare nogle af fordelene ved rotorprincippet i Axial-Flow mejetærskerne. Og det er disse fordele, som Case IH gerne vil ud at vise interesserede landmænd i løbet af høsten.

Som noget nyt er Axial-Flow 8250-demomaskinen udstyret med et AFS Harvest Command-system, som selv indstiller mejetærskerne, imens der høstes.

- For rigtig at bevise hvad den nye Axial-Flow 8250 og AFS Harvest Command kan i marken, vil vi gerne udfordre alle friske piloter der ude til en lille dyst, siger Morten Nørtoft Jørgensen, marketings manager Case IH, Nordic & Baltic.

 

Mange kommentarer

Dysten hedder Axial-Flow Challenge og kører lige nu på Case IH’s danske Facebook-side, hvor man kan læse mere om Axial-Flow Challenge og tilmelde sig selv og sin maskine, samt følge med igennem høsten, hvordan det går med de enkelte »challenges«.

Axial-Flow Challenge kommer til at blive en rimelig simpel og fair dyst, hvor der måles og vurderes på tre ting: spild, kernekvalitet og kapacitet – bedst ud af disse tre vinder dysten.

Målet er at besøge en masse landmænd, og gerne nogle, der i dag kører med mejetærskere af andre mærker, og konkurrencemomentet i det skulle gerne gøre det sjovt for den enkelte landmand og/eller hans pilot, at tilmelde sig en demo af Axial-Flow, lyder det.

 

Stor interesse

- Vi glæder os til at komme ud i marken og dyste med en masse friske piloter. Om vi vinder alle »challenges«, kan vi jo ikke være sikre på, og det er jo også det, som skal gøre det spændende for dem, der tilmelder sig – at det er muligt at slå Case IH, siger Morten Nørtoft Jørgensen.

Han glæder sig over, at der allerede er stor interesse for dysten på facebook.

- Mange har kommenteret på opslaget og en del er ret kæphøje, men ingen har dog meldt sig endnu, lyder det fra marketing-manageren med et smil.

- Vi glæder os til, at tilmeldingerne begynder at strømme ind, siger han.

Opfordringen er hermed givet videre.

 

Høst-Tour