SLF arbejder hele tiden på at forbedre arbejdsgange, til gavn for både kunder og medarbejdere. En del af den digitaliseringsproces vedrører også regnskabssystemet Summax, som bruges til arkivering og bogføring.

Langt over halvdelen af SLFs kunder anvender Summax til bilagshåndtering. For at gøre håndteringen lettere tilbyder SLF nu kunder muligheden for at bruge en APP, som gør det muligt at scanne bilag nemt og hurtigt.

- Sammen med SEGES har vi udviklet en APP, som matcher kundernes behov og gør det lettere og mere sikkert at aflevere bilag. Scanningen foregår hurtigt og effektivt, så kunden vil spare tid. Og medarbejderne i SLF vil også nemmere og hurtigere kunne håndtere bilaget, fortæller regnskabskonsulent Christina B. Nielsen.

Den nye APP hedder SLF Scan og er netop blevet klar.

SLFs Summax-team kontakter alle kunder med Summax i løbet af oktober og sender mail med manual, så det er nemt at se, hvad man skal gøre.

Det vil stadig være muligt at aflevere sine bilag som hidtil, fortæller SLF.