Business 16-11-2022 09:14:16 »Agrinfluencer« - et interessant nyt fænomen rejser sig i agroindustrien Rapporten Agrimachinery Creators Report 2022, som er et øjebliksbillede af agroindustrien, blev præsenteret på den internationale landbrugs- og havemaskineudstilling, Eima International. Her blev forskellige typer af influencers, der er ved at sprede sig i denne del af branchen, præsenteret som et fordelagtigt middel. Influenceren Mikkel Smedegaard, som lavede videoserien »Landmand på Udebane« til Effektivt Landbrug, har haft stor succes med at producere indhold til YouTube, TikTok og andre sociale platforme. Hans følgerskare på YouTube er 19.700, 10.100 på Instagram og hele 38.000 på TikTok. Arkivfoto: Daniel Barber Victor Juul Grønbæk victor@effektivtlandbrug.dk Gem Influencers har længe været et aktivt værktøj for en lang række virksomheder til markedsføring af produkter og services i en række industrier.Men nu ser det ud til, at agroindustrien også har fået øjnene op for potentialet i den moderne type marketing, som de sociale medier gemmer på. Vil du læse mere? Prøv 30 dage for 30 kr. Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement. Allerede abonnent? Log ind Forrige artikel Næste artikel Læs også Producent af staldarmatur lyser vejen op for dansk insekteventyr Biogasbranchen: Halveret dyrehold giver stadig nok biogas Vestjysk maskinforretning åbner ny, særlig butik Midt i PFAS-kaos: Insektproducent ser markedsmulighed - men lovgivning er i vejen Producentformand om fyringsrunde i Danish Crown: - Bedre sent end aldrig Nordvestjysk New Holland-forhandler øger igen overskuddet og sætter millionrekord