Nyt TV-magasin om økonomi og ledelse

Generationsskifte, ledelse, strategi og ESG. Det er nogle af de temaer, som Seges belyser i det spritnye TV-magasin Bundlinjen.

I magasinet kan seerne også møde en række landmænd, der inspirerer seerne og fortæller om deres erfaringer.

- Vi oplever en massiv interesse for inspiration og ny viden inden for økonomi og ledelse i landbruget, og det vil vi selvfølgelig meget gerne levere. Derfor går vi nu i luften med et nyt TV-format bestående af en række udsendelser på 15 minutter. Udsendelserne går mere i dybden end korte videoer på Facebook, men sluger samtidig ikke så meget tid som eksempelvis et webinar på 30-60 minutter, siger Karina Bjørn, afdelingsleder i Marketing og Fagkommunikation, Seges.

Magasinets ekspertpanel består i de fem første udsendelser af formand Anders Harck fra sektorbestyrelsen for Økonomi & Virksomhedsledelse i Landbrug & Fødevarer, landbrugsdirektør Poul Erik Jørgensen fra Nykredit, ledelsesrådgiver Bo Kær fra Sagro og forretningschef Margit Skovbjerg fra Seges Digital. 

Der er indtil videre optaget fem episoder af TV-magasinet, som rulles ud på Seges TV i løbet af december. 
 

 

Læs også