Danske fødevaregiganter mister pusten i imagemåling
De danske topchefer i landets største virksomheder har tildelt hinanden karakterer i den store årlige imagemåling, lavet i samarbejde med Berlingske Business. Og i år finder man en af de store danske fødevarevirksomheder i bunden af top-100.

Arkivfoto
Novo Nordisk har overtaget førstepladsen som den virksomhed i landet, der har det bedste image.
Det beretter Berlingske Business, der i samarbejde med danske topchefer udarbejder den interne imageliste.
Det sker efter seks år i træk med Lego på titlen. Igen i år er det Novo Nordisk, Lego og A.P. Møller - Mærsk, der kæmper om de tre podiepladser, hvor Lego ryger ned på andenpladsen for første gang siden 2016.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her