Landbrug & Fødevarers kampagne ”Fremtiden er ikke så sort, som den har været” bliver forlænget med tre år
Annoncer på print og reklamer i fjernsynet med Jørgen Leth,
som fortæller om fremtiden, har været en del af Landbrug & Fødevarers
(L&F) kampagne ”Fremtiden er ikke så sort, som den har været”.
Nu har medlemmer af L&F samlet 30 millioner kroner ind
til en treårig forlængelse af kampagnen. Det skriver Børsen.
- Vi har haft rigtig stor succes med kampagnen de første
tre år og vil fortsætte kampagnen de næste par år. Hvordan vi gør det, arbejder
vi fortsat på, og vi vil nok gøre det lidt anderledes. Vi vil gerne gøre der
mere inkluderende og få alle danskere med, siger kommunikationschef i L&F
Leif Nielsen til Børsen.
Med de ekstra 30 millioner kroner nærmer det samlede
budget for kampagnen sig ifølge Børsen 100 millioner kroner over seks år.