Danish Crown Beef: Danskerne har taget vores mærkevarer til sig

- Danskerne vil gerne betale lidt ekstra for at få en rigtig god bøf i deres burger, lyder det fra Danish Crown Beef, der har oplevet en vækst i mærkevarerne på 35 procent i det forgangne regnskabsår, og at det har været med til at styrke afregningen til andelsejerne i 2022/23.

Danskerne har for alvor taget Danish Crowns nyere mærkevarer af oksekød til sig, fremgår det af en meddelelse fra selskabet i forbindelse med årsregnskabet.

- Danskerne vil gerne betale lidt ekstra for at få en rigtig god bøf i deres burger, konstaterer slagteriet blandt andet i meddelelsen:

Vil du læse mere?

Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.

Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.

Men du kan prøve et digitalt abonnement i 10 uger for 10 kroner om ugen.

Læs også